Panasonic DMP-BDT100

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic DMP-BDT100 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

peterheesch 22-03-2011
Geschreven voor: Panasonic DMP-BDT100

hallo Panasonic liefhebbers. heb deze speler gekregen bij een 3d actie van Panasonic prima speler gebruiks vriendelijk lekker snel{ niet altijd} ligt waarschijnlijk aan het soort films. Panasonic moet alleen wat meer aandacht besteden aan het uiterlijk hiermee verdienen ze niet de hoofdprijs. voor de rest kijk ook eens naar de beoordeling van vaioman hij heeft hier in gelijk deze speler speelt niet alles af.

Guido123456 03-02-2011
Geschreven voor: Panasonic DMP-BDT100

Ne heel veel reviews gelezen te hebben heb ik toch maar voor deze speler gekozen. Het is een geweldige speler met heel veel mogelijkheden.

Mooi prachtig beeld en veel mogelijkheden. Ook is hij, in tegenstelling tot veel andere spelers, erg gebruiksvriendelijk.

Ik kan deze speler zeker aanraden.

Vaioman 27-01-2011
Geschreven voor: Panasonic DMP-BDT100

Wanneer je alleen blu-rays die je in de winkel koopt wil bekijken dan is dit een speler die een absolute kwaliteit waarborgd. Geluid is meer dan redelijk, het beeld subliem. Maar! Als je ook wel eens films download, of met verschillende media (merken opneembare discs, zowel dvd 5,9 als blu-ray) dan moet je met je vingers van deze speler afblijven en niet aanschaffen. Hij is bijzonder eenkennig wat betreft media en weigert veel content af te spelen. Ook als je HD opname uit je eigen camera gaat bewerken met allerlei softwareprogrammas en gaat branden op een dvd of blu-ray, is de kans groot dat het wat deze speler betreft einde oefening is en je je eigen opgenomen content niet kunt afspelen op deze speler. Hij is zo strak afgesteld op hun eigen avchd content dat kleine wijzigingen funest zijn. Ik heb me hier zelf ook op verkeken en wil u hiervoor waarschuwen. In duitse testen zoals in het blad Video is ook al vast komen te staan dat de speler eenkennig is met verschillende media. Afblijven dus!